دانلود مارکتینگ پلن رستوران به همراه ترجمه فارسی

مارکتینگ پلن رستوران به بررسی استراتژی‌ های بازاریابی رستوران نئون خاطرات می‌ پردازد که با الهام از دهه‌ های 50 و 60 میلادی فضایی گرم و نوستالژیک ایجاد کرده است. این برنامه شامل تحلیل اهداف استراتژیک، تقسیم‌ بندی بازار، و تعیین مشتری ایده‌آل می‌ باشد. اهداف شامل دستیابی به درآمد 1.8 میلیون دلار در سال و افتتاح شعبه دوم در سال 2013 است. استراتژی‌ های تاکتیکی نظیر برنامه‌های وفاداری مشتری، سیستم بازخورد، و تبلیغات آنلاین نیز مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این طرح بازاریابی به طور جامع راهکارهای موفقیت رستوران را توضیح می‌ دهد.

طرح بازاریابی رستوران

طرح بازاریابی رستوران

چشم انداز بازاریابی

نئون خاطرات Diner یک محل برای با هم خانواده در اطراف یک عشق مشترک از رستوران سنتی آمریکایی سازمان یافته و زمان ساده تر از “50s و ’60s است. نئون خاطرات کسی که شام میخورد فراتر یک رستوران تم معمولی با قرار دادن قلب واقعی به خدمات به مشتریان و کیفیت مواد غذایی خود را، به طوری که ارائه منحصر به فرد آن و ارجاع به گذشته تنها بخشی از تصویر.

اهداف

اهداف مدیر عامل:

• کاهش زمان مدیریت تغییر به 25 درصد از زمان، اختصاص باقی مانده به جهت بازاریابی و استراتژی
• اختصاص حداقل دو ساعت در روز به فعالیت های بازاریابی

اهداف بازاریابی:

• دستیابی به درآمد 1.8 میلیون $ در هر سال در سه سال
• باز کردن یک رستوران دوم در سال 2013

اهداف استراتژیک:

• تبدیل رستوران خانواده برتر در Whoville پایان سال سه

اهداف تاکتیکی:

• پیاده سازی نئون امتیاز برنامه های وفاداری مشتری
• پیاده سازی سیستم بازخورد مشتری
• پیاده سازی سیستم تشویقی کارکنان پاداش ماهانه
• ایجاد صفحه فیس بوک به گسترش وب سایت
• نگه دارید 24 شب تم در سال آینده

هدف

نئون خاطرات کسی که شام میخورد به دنبال ایجاد یک محیط سرگرم کننده راحت است که به سادگی از ’50s و’ 60s به ارمغان می آورد نسل های قدیمی تر، در حالی که اجازه دادن به آنها به اشتراک گذاشتن با فرزندان و نوادگان خود. بازاریابی وجود دارد برای ایجاد و تقویت اوراق قرضه در میان نسل ها، با سنت کرایه رستوران و فرهنگ در آمریکا به عنوان سنگ محک.

تصویر

یک مشتری جدید است که اغلب به نئون خاطرات کسی که شام میخورد توسط یک مشتری موجود اشاره کرد و بازدید از وب سایت آن را به اتمام. او وجود دارد تصاویر از نوع frestaurant او فکر می کند خانواده اش لذت بردن از پیدا می کند. او با همسرش بازدید، و آنها را توسط محیط، توجه به جزئیات از دوران و کیفیت مواد غذایی هیجان زده است. این کار به آنها الهام بخش به فرزندان و نوادگان خود دعوت به رستوران که دفعه بعد آنها در شهر هستند.

در طول این بازدیدکننده داشته است، مشتریان را به دقت و با احترام توسط سرورهای و کارکنان، که همیشه لبخند در چهره خود و توقف در چیزی به مطمئن شوید که مشتریان خوشحال هستند درمان می شود. این شامل نظافت رستوران، صحت لباس خود را، و رفتار آنها با مشتریان.

شکاف داشبورد

همانطور که بسیاری از کلید های شخصی، بازاریابی، استراتژیک، تاکتیکی و اهداف که ممکن است از طریق استفاده از داشبورد شکاف دنبال کرده بود. کسانی که در اینجا (مانند برخی از اهداف تاکتیکی) نشان داده نمی شود بر اساس برنامه برای توسعه در جدول نقاط عطف دنبال کرده بود.

بر اساس سه ماه از معیارهای بازاریابی کلیدی خواهد شد را به داشبورد شکاف وارد به قضاوت نتایج واقعی در برابر این اهداف goals.Personal مربوط به محدود کردن زمان مدیر عامل صرف به عنوان مدیر تغییر و افزایش زمان صرف شده در فعالیت های بازاریابی. اهداف بازاریابی اولیه هستند به حداکثر رساندن درآمد از نئون خاطرات کسی که شام میخورد و پول نقد ذخیره برای افتتاح یک رستوران اضافی تحت نام تجاری مشابه در سال 2013. هدف استراتژیک از تبدیل شدن به رستوران شماره یک خانواده Whoville خواهد شد توسط مطبوعات اندازه گیری اشاره به عنوان یک شاخص کلیدی ، اما خواهد شد در رتبه بندی در بررسی رستوران سالانه Whoville ارسال بر اساس. رستوران در حال حاضر در شماره پنج. اهداف تاکتیکی است که می تواند کمی اندازهگیری در اینجا هستند.

فهرست مطالب ترجمه شده:

چشم انداز بازاریابی
اهداف
هدف
تصویر
شکاف داشبورد
مشتری ایده آل
Market شرح
تفاوت قابل توجه
دیفرانسیلی
استراتژی هسته ای
هسته علامت گذاری عناصر
محصولات / نوآوری در خدمات
منطق قیمت
مواد بازاریابی
طرح وب
طرح رسانه های اجتماعی
طرح نسل سرب
معارفه ها
طرح تبدیل سرب
تجربه خدمات
وفاداری محصولات / ارائه خدمات
WOW فرآیند
بازاریابی تقویم
شماره انتقادی
پیش بینی ALES
بازاریابی بودجه هزینه
معیارهای بازاریابی کلیدی
بازاریابی بازی آموزش

فهرست مطالب انگلیسی:

Marketing Vision
Goals
Purpose
Picture
Gap Dashboard
Ideal Customer
Market Description
Remarkable Difference
Differentiators
Core Strategy
Core Branding Elements
Product/Service Innovation
Price Rationale
Marketing Materials
Web Plan
Social Media Plan
Lead Generation Plan
Referrals
Lead Conversion Plan
Service Experience
Loyalty Product/Service Offerings
WOW Process
Marketing Calendar
Critical Numbers
ales Forecast
Marketing Expense Budget
Key Marketing Metrics
Marketing Training Game

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل مارکتینگ پلن رستوران به زبان انگلیسی با ترجمه فارسی می باشد که در قالب WORD (قابل ویرایش) و در 22 صفحه به زبان انگلیسی در 20 صفحه به زبان فارسی تهیه و تنظیم شده است.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 22

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط