دانلود مارکتینگ پلن شرکت کوکاکولا (با ترجمه فارسی)

مارکتینگ پلن شرکت کوکاکولا (با ترجمه فارسی) به بررسی استراتژی بازاریابی کوکاکولا می‌ پردازد. کوکاکولا، به عنوان بزرگترین تولید کننده نوشیدنی در جهان، با بیش از 500 برند در بیش از 200 کشور فعالیت می‌کند. این طرح بازاریابی شامل تحلیل SWOT، اهداف بازاریابی، تقسیم‌ بندی بازار، بازار هدف، تمایز محصول و تعیین موقعیت، استراتژی بازاریابی و بازگشت سرمایه است. نقاط قوت شرکت شامل برند قوی، سیستم توزیع مؤثر و اتحاد با برندهای بین‌المللی است. این طرح به ترویج محصولات کوکاکولا از طریق نوآوری‌ها و تحقیقات گسترده می‌ پردازد.

طرح بازاریابی کوکا کولا

طرح بازاریابی کوکا کولا

معرفی
کوکا غول شرکت نوشابه، که به عنوان پیشرو در جهان تولید آشامیدنی، بازاریاب و فروشنده به رسمیت شناخته شده است. این شرکت در ایالات متحده و بر اساس آن است بسیاری از فرانچایز گسترش در سراسر جهان، که در آن شربت متمرکز شده است همراه با بطری بسته عرضه می شود.

این شرکت بیش از 500 علامت های تجاری در بیش از 200 کشور معرفی کرده است و آن را نیز فراهم می کند حدود 1.6 میلیارد نفر هر روز. این شرکت هدف قرار تمام گروه های سنی از جمله کودکان زیر سن قانونی، جوان و افراد مسن و آن را در خانه ها، ادارات، احزاب، توابع، کافه ها، رستوران ها و در همه جا استفاده می شود.

کوکا کولا است محصولات خود را ترویج نه از طریق تحقیق و توسعه خود و نوآوری های مختلف در این شرکت انجام شده است. این شرکت بزرگترین شرکت فروش در بازار است و آن را تا حدود 59 درصد از سهم بازار در صنعت نوشیدنی. این شرکت در تلاش برای افزایش حداکثر مصرف خود را از نوشیدنی ها و از آن است که در تمام فروشگاه های و رسانه در سراسر جهان ارائه شده است.

این شرکت در حال ساخت اتحاد با دیگر مارک های بین المللی به استفاده از محصولات این شرکت با محصولات خود و یا مواد غذایی. استفاده از محصولات این شرکت در حال حاضر وضعیت اجتماعی در تمام نقاط جهان تبدیل شده و بسیاری از مردم دوست دارند ناهار یا شام با این نوشابه.

تجزیه و تحلیل SWOT کوکا کولا

قدرت کوکا کولا

• کوکا کولا است بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ کشورهای مختلف برای یک مدت طولانی بوده است.
• این محصول تصویر بیش از حد رمانتیک در میان مردم ایجاد کرده است.
• این شرکت نهاد نام تجاری قوی برخوردار است و آن را به نام اعتماد و با کیفیت است.
• نام این شرکت همچنین در کلاه، تی شرت، و دیگر چیزهای کلکسیونی نمایش داده شود.
• سیستم بتلنج کوکا کولا قدرت اصلی آن است و مردم می خواهم به خرید محصولات خود را در مقدار فله.
• این شرکت به اجرا کسب و کار خود را از طریق سیستم توزیع موثر و قابل توجه آن است.
• شرکت تامین محصولات خود را از طریق فرانچایز مختلف، که در طول و عرض از کشورهای فعال و محصولات این شرکت نیز بیش از حد در مناطق دور افتاده در دسترس هستند.

فهرست مطالب

معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT کوکا کولا
قدرت کوکا کولا
نقاط ضعف کوکا کولا
کوکا کولا فرصت
تهدید کوکا کولا
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازار
بازار هدف
تمایز محصول و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
استراتژی بازاریابی
بازگشت سرمایه

Introduction
Coca Cola SWOT Analysis
Coca Cola Strength
Coca Cola Weaknesses
Coca Cola Opportunities
Coca Cola Threats
Marketing Objectives
Market Segmentation
Target Market
Product Differentiation and Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing Strategy
Return of Investment


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 12

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط