طرح درس سالانه هدیه های آسمان چهارم دبستان

طرح درس سالانه هدیه های آسمان چهارم دبستان
در کتاب هدیه های آسمان چهارم دبستان ، فعالیت های گوناگونی متناسب با هر درس پیش بینی شده که با مشارکت دانش آموزان انجام می شود.

از جمله این فعالیت می توان به برایم بگو ، ایستگاه فکر ، تدبر کنیم ، بررسی کنید ، کامل کنید و … اشاره کرد.

انتظار می رود همه ی دانش آموزان در بخش های گوناگون درس مشارکت کنند و اگر دانش آموزی نتوانست در یک بخش فعالیت و مشارکت موثری داشته باشد ؛ در بخش دیگر به او توجه شود.

در این قسمت ( با توجه به موارد ذکر شده ) طرح درس سالانه ای از کتاب هدیه های آسمان پایه چهارم آورده ایم.

این طرح درس شامل 3 صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده است. معلمان گرامی با صلاحدید خود می توانند این طرح درس را ویرایش کرده و از آن استفاده کنند .

طرح درس مذکور بر مبنای 30 هفته طرح ریزی شده و در آن به ایام تعطیلات و مناسبت ها توجه شده است . همچنین آزمونهای مداد کاغذی و آزمونهای دوره ای و عملی در آن گنجانده شده است

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، یک طرح درس سالانه دیگر از همین کتاب ( بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی ) به همراه راهنمای تدریس آن  ، نیز وجود دارد.


فرمت فایل: WORD , PDF

تعداد صفحات:

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط