پاورپوینت تصمیم گیری در بحران سازمانی

این پاورپوینت به بررسی فرآیند تصمیم‌ گیری در شرایط بحرانی سازمانی می‌ پردازد. مواردی از جمله تأثیر فشار روانی بر کیفیت تصمیم‌ گیری، نحوه جلوگیری از تحریف اطلاعات، و اهمیت آمادگی برای مواجهه با بحران مورد بحث قرار گرفته‌اند. همچنین به نقش عوامل اطلاعاتی، تعریف صحیح هدف، و توانایی‌ های ذهنی تصمیم‌ گیرنده در بهبود کیفیت تصمیم‌ گیری اشاره شده و روش‌ های مقابله با بحران و توصیه‌ هایی برای بهبود فرآیند تصمیم‌ گیری در شرایط بحرانی ارائه شده است.

تصمیم گیری در بحران سازمانی

مقدمه
از جمله مباحثی که در سنوات اخیر درمدییت مطرح شده است مبحث تصمیم گیری درشرایط بحرانی است. کارولین اسمارت از زمره صاحب نظرانی است که در مورد روابط میان متغییرها و چگونگی تصمیم گیری در شرایط بحرانی مدلی ارائه کرده است.

به نظر کارولین اسمارت کیفیت تصمیم گیری با چهار نوع خطا درتصمیم گیری رابطه معکوس دارد:

  1. به اشتباه راه حل صحیح را نپذیرفته آن را رد کنیم
  2. به اشتباه راه حل غلطی رادبه جای راه حل صحیح بپذیریم
  3. مسئله غلطی را حل کنیم
  4. مسئله صحیحی راصحیح حل نماییم ولی موقعی که کار ازکار گذشته باشد

در این مدل ،کیفیت تصمیم گیری تابع سه عامل قرار گرفته

  • کیفیت اطلاعاتی که وارد فرایند تصمیم گیری میشود
  • بیان صحیح وروشن هدف
  • قوه درک وتوتن ذهنی وشعوری تصمیم گیرنده

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات تعداد صفحات: 18

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط