پاورپوینت دوربین های مدار بسته

پاورپوینت دوربین های مدار بسته به بررسی تاریخچه، مشخصات و انواع مختلف دوربین های مدار بسته (CCTV) می‌پردازد. این دوربین‌ ها که برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی به‌کار می‌روند، شامل انواع آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه هستند. پاورپوینت همچنین به معرفی تجهیزات مرتبط، کاربردها، اصول کار و مزایای این سیستم‌ها می‌ پردازد.

دوربین های مدار بسته

بخشی از متن فایل:
دوربین‌های مداربسته (CCTV) دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه تقسیم می‌شوند.
یک مهندس آلمانی به نام والتر بروش مخترع دوربین مداربسته بود. اولین رونمایی از دوربین مدار بسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۱۳ بود.

تاریخچه دوربین های مدار بسته
نخستین سیستم مداربسته در سال 1942 میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور مشاهده پرتاب موشک های V2 نصب شد. یک مهندس آلمانی بنام “والتر بروچ” مسئول نصب این سیستم بود.
در آمریکا اولین تبلیغ دوربین مداربسته در سال 1949 مربوط به محصولی با نام “وریکون” بود که در تبلیغات گفته میشد به مجوز دولتی نیازی ندارد.از آن پس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک ها بکار گرفته شد و خیلی زود روی موشک ها نصب شد تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به زمین ارسال کرد.

مشخصات دوربین های مدار بسته
انواع دوربینهای ثابت، چرخان، مادون قرمز (برای دید در شب و تاریکی) با لنزهای ساده یا قابل زوم و پوشش مناسب برای محیط داخل و خارج و نیز قابلیت نصب از سقف و دیوار.
انتقال تصویر از طریق خطوط تلفن با استفاده از کامپیوتر یا دستگاه مستقل (Standalone) برای مشاهده و کنترل از راه دور
انواع سوئیچ برای مشاهده و ذخیره همزمان، تصویر در تصویر و ترتیبی تصاویر 2 تا 32 دوربین
ذخیره تصاویر می تواند در کامپیوتر، دستگاه ویدئوی VHS یا دستگاه مستقل (Standalone) برای مدت زمان های مختلف ( حتی یک تا سه ماه) صورت بگیرد.

فهرست مطالب:
مشخصات دوربین های مدار بسته
تجهیزات دوربین های مدار بسته
کاربرد دور بین های مدار بسته
اصول کار دوربین ها وتلویزیون های مدار بسته
انواع دوربین های مدار بسته
توضیح مختصر درباره تلویزیون مدار بسته


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 27

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط