پاورپوینت سمینار آشنائی با کارآفرینی در سازمان های پیشرو

پاورپوینت سمینار آشنائی با کارآفرینی در سازمان های پیشرو

آشنائی با ابعاد کارآفرینی
در سال 2000 در دنیا بیش از 62 درصد از جمعیت دنیا اظهار داشتند که می خواهند دارای شغل مستقل ( فعالیت خوداشتغالی ) داشته باشند.
34 درصد از کل جمعیت بالا آماده پذیرش ریسک به منظور دستیابی به رضایت شغلی متکی بر فعالیتهای فرد تاکید داشتند.
آندسته از افرادی که در آمریکا دوره های ( حداقل یک دوره ای ) کارآفرینی گذراندند بیش از 798% بیشتر از افرادی که دوره یا دوره های ویژه کارآفرینی را فرا نگرفتند موفق بودند.

براساس آخرین نظرسنجی که تحت عنوان فرهنگ کار و نگاه ایرانیان به آن انجام شده است ، فقط 42% از جمعیت ایران خواهان شغل های ثابت اداری و یا در چارچوب شغل های وظیفه گرائی هستند.
روحیه کارآفرینی بشدت درمیان جمعیت جوان ایران درحال گسترش است.

تعاریف کارآفرینی Entrepreneurship
روند شکل گیری تفکرات تولید ارزش افزوده از طریق تولید، خدمات و یا هرگونه خروجی اقتصادی که به همراه خود ایده سازی و خلاقیت های ذهنی ، فرصت شناسی (فرصت طلبی) ، ابتکار عمل ، پشتکار و سخت کوشی را کارآفرینی می گویند.

کارآفرینی : فرآیندی که بتواند با استفاده از خلاقیت ، چیز نوئی را همراه با ارزش جدید با استفاده از شناخت زمان ، منابع و بکارگیری ریسک و همراه کردن ً همراهان ً بوجود آورد ، کارآفرینی نامیده می شود.

هر انسانی که در زندگی اقتصادی خود بتواند مسئولیت اجراء یک پروژه اقتصادی (طرح درآمدزا) را ضمن ساماندهی مجموعه خلاقیتها و فرصتها را همراه با سازماندهی منابع ضمن تقبل ریسک و شکست را بعهده بگیرد کارآفرین خطاب می شود.

عوامل کلیدی :
1- شناخت هدف Goal
2- داشتن افقVision
3- بکارگیری خلاقیتهای ذهنی
Opportunities Creative
4- واقع بینانه برخورد کردن با تفاوت بین
خلاقیت ها و فرصت ها
5- جامعه گرا و جامعه پذیر بودن
Social Acceptance
6- شهامت ، ابتکار، امیدوار و ریسک پذیربودن
Active , Brave , Risk Taking

فهرست مطالب:
تعاریف کارآفرینیEntrepreneurship
ابعاد کارآفرینی
فرآیند کارآفرینی
عوامل تاثیرگذار بر تصمیمات کارآفرینانه
ویژگی های شخصیتی کارآفرینان
شاخص های کیفی کارآفرینان آموزش دیده(دنباله)(Learned Entrepreneurial)
ایده و خلاقیت
هفت عامل مهم در موفقیت کارآفرین
خلاقیت و ایده سازی
فرصت هاOpportunities
استراتژی در سازمان های کارآفرینEntrepreneurial Strategy
چهارعامل محیطی تاثیرگذاربرشکل استراتژی یک سازمان کارآفرین
مدل استراتژی مبتنی بر برتری دررقابت
مبحث استراتژی ( دنباله)
چرخه عمرمحصول
نوآوری در سازمان های کارآفرینیInnovation In SMEs
دسته بندی بازارها
تست درجه کارآفرینی


فرمت فایل دانلود فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات تعداد صفحات: 60

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط