پاورپوینت مشتری مداری

این فایل پاورپوینت شامل 45 اسلاید قابل ویرایش و در مورد مشتری مداری می باشد.

در درون هر سازمان فقط مراکز هزینه وجود دارند ، تنها مرکز سود و نقدینگی ، مشتریان هستند که می توانند خوش حساب باشند و صورتحسابهای خود را پرداخت کنند .
« ریچارد هوکر»

شعار شرکتهای مشتری نواز:
توجه عمده ما به شما و نیازهایتان است .
ما بهترین راه حل برای برآوردن نیاز و خواسته شما را تقدیم می کنیم .

امروزه مشتری نوازی جای خود را به ارزش آفرینی داده است به عبارتی دیگردر دنیا ، سازمانها صرفاً در فکرتکریم ارباب رجوع نیستند بلکه مشتریان به عنوان سرمایه ای ارزشمند هستند که باید برای نگهداشتن آن هر کاری کرد.

فهرست مطالب:
شعار شرکتهای مشتری نواز
حیاتی ترین اصول در امر مشتری مداری
خصوصیات شرکتهای مشتری نواز
انتظارات مشترکین از شرکتهای آب و فاضلاب
وظایف مدیریت درآمد و امور مشترکین
امور مشترکین و ثروت آفرینی
دلایل جلب رضایت مشتری از بعد اقتصادی
عوامل موثر بر رضایت مشترکین
چگونه میتوان هزینه ها را کاهش داد


فرمت فایل دانلود فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات تعداد صفحات: 45

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط