خلاصه:
مطالعه حاضردر تلاش برای ایجاد یک چارچوب محاسباتی ارزش طول عمر مشتری برای یک شرکت تعمیر و نگهداری خودرو در تایوان است.ارزش دوره عمر مشتری از ارزش کنونی و آینده مشتریان تشکیل شده است که شامل برآورد طول عمر،رفتار خرید در آینده و سود مرتبط با هر رفتار است.
این چارچوب از سه تکنیک برای تخمین ارزش دوره عمر مشتری با استفاده از پایگاه داده معاملات مشتریان استفاده می کند که عبارتند از:
۱- مدل رگرسیون لجستیک و مدل درخت تصمیم گیری به منظور برآورد احتمال رویگردانی مشتری و پیش بینی طول عمر مشتری
۲- آنالیز رگرسیون برای شناسایی متغییر های مهم مؤثر بر رفتار خرید مشتریان و زنجیره مارکوف که مدل احتمال تغییر رفتار مشتری را بیان می کند.
۳- شبکه های عصبی برای پیش بینی سود ارائه شده توسط مشتری تحت رفتارهای مختلف خرید.
فرمت فایل:
docx, pptx, pdf
تعداد صفحات:
.
مطالب مرتبط