پاورپوینت انواع سازمان از نظر مخاطب و نقش روابط عمومی در شناخت مخاطبان یا مشتریان

پاورپوینت انواع سازمان از نظر مخاطب و نقش روابط عمومی در شناخت مخاطبان یا مشتریان

پاورپوینت انواع سازمان از نظر مخاطب و نقش روابط عمومی در شناخت مخاطبان یا مشتریان
بخشی از متن:
روش هایی همچون مصاحبه، نظر سنجی، بررسی تلفن های مردمی، اظهارنظرهای کارشناسان مرتبط با موضوع، برگزاری گردهمایی های تخصصی، مشاوره با صاحب نظران امر، بررسی موضوعات مربوط به سازمان در میزگرد های تخصصی و همچنین بررسی مقالات علمی و سایر مکتوباتی که در ارتباط با سازمان نوشته شده، همگی روشهایی برای کسب اطلاعات لازم در مورد سازمان و مخاطب به شمار می رود.

هر یک از اقدامات روابط عمومی از قبیل نوشتن یک اطلاعیه خبری، آماده کردن متن یک سخنرانی، تهیه یک گزارش و نظایر آن را می تواند در خود جای دهد.

فهرست عناوین:
کلیات
چارچوب مفهومی توصیف سازمان‌ها
ساختار اجزاء و عوامل اجرایی در سازمان‌های تجاری (چارت سازمانی)
تعریف مشتری یا ارباب رجوع
انواع مراجعان یا مشتریان یک سازمان
راه های مخاطب شناسی
مخاطبان یک سازمان دولتی مانند گمرک مشهد
آرم گمرک جمهوری اسلامی ایران
انواع گمرکات
وظایف اصلی
وظایف عادی
روابط عمومی در گمرک
سایت گمرک ایران
نشریه سراسری گمرک ایران
سایت ویژه روابط عمومی گمرک مشهد
روابط عمومی گمرک مشهد
پرتال ویژه مخاطبان گمرک مشهد ارباب رجوعان و پرسنل


فرمت فایل دانلود فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات تعداد صفحات: 28

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط